Doe wat u kan doen, wij doen de rest!

   
Privéadministratie
Krijg inzicht in uw papierwerk met de diensten van AMain. Of u nu geen kennis, zin of tijd heeft voor uw administratie, wij helpen u graag. Zo kunnen we uw persoonlijke boekhouding inrichten voor een helder inzicht in uw financiële situatie. Ook beoordelen we uw verzekeringsportefeuille en uw gemeentelijke aanslagen en heffingen (WOZ). We kunnen u bovendien besparende adviezen geven over diverse kostenposten van uw administratie zoals leningen, energie en telefoon.
 
Nabestaandenadministratie
Het verliezen van een naaste is een ingrijpende gebeurtenis. Naast het verdriet worden de nabestaanden geconfronteerd met de administratieve afwikkeling van het overlijden. Het informeren van banken en verzekeringsmaatschappijen, het opzeggen van abonnementen en lidmaatschappen, het verdelen van de inboedel. Ook krijgt u te maken met erfrecht. AMain neemt u de zorgen gedeeltelijk of geheel uit handen in deze vervelende periode. 
 
Verblijf in het buitenland
Heeft u plannen om voor langere termijn te verblijven in het buitenland? Wat komt er bij kijken? Wat zijn de fiscale consequenties? Hoe pak ik de aankoop van onroerend goed aan? Allemaal vragen waarin wij kunnen adviseren. 
 

Meer over onze diensten: 
 

• advies bij schenken en (ver)erven

• budgetcoaching

  

• advies bij emigratie/ verblijf buitenland            

• belastingaangiftes 

  

• nabestaandenadministratie

 • voeren privé administratie
  

 


Voor een aantal basiswerkzaamheden bieden wij een abonnement aan. U weet dan van te voren altijd wat u kwijt bent.